مجله برق و فناوری بهروز

  فناوری نانو پديده‌ زيستی و تاثیر آن در زندگی

دسترسی به اینترنت از طریق تلفن همراه و تبلت‌ها در حال رشد است، و این موضوع تقاضا را برای عملکرد دستگاه‌ها و شبکه‌های همراه (متحرک) افزایش می‌دهد.

۱۳۹۱/۶/۲۹  : تاريخ

  کاليبراسيون و تعيين خطا

خلاصه پایان نامه کاليبراسيون، تعيين خطا

۱۳۹۱/۶/۲۹  : تاريخ

  انواع سر فصل مقالات برق و الکترونیک

پیشنهاد برای انواع سرفصل مقالات برق و الکترو نیک

۱۳۹۱/۶/۲۹  : تاريخ

  آشنایی با وسایل آزمایش و اندازه گیری

این مقاله به وسایل آزمایش و اندازه گیری اختصاص داده شده است.چنین وسایلی برای طراحی،ساخت و تولید مدارهای الکترونیکی ضروری می باشند.

۱۳۹۱/۶/۲۹  : تاريخ

  مولتی متر چیست و کاربرد آن کجاست؟

مولتی متر چیست وکاربرد آن کجاست؟ مولتی متر ( Multimeter ) یک وسیله اندازه گیری است که توانایی اندازه گیری کمیت های الکتریکی ولتاژ ، جریان و مقدار اهمی مقاومت را داراست

۱۳۹۱/۶/۲۹  : تاريخ

  مولتی متر با قابلیت انداه گیری میزان سلف (uni-t)

در این مقاله علت اخلاف قیمت مولتی متر منبع تغذیه سلف برای اندازه گیری ولتاژ، جریان، مقاومت، دما و...شرح داده شده است.

۱۳۹۱/۶/۲۹  : تاريخ

  اندازه گیری اختلالات اختلاف سطح الکتریکی (ولتاژ) (با مولتی متر )

اندازه گیری اختلالات اختلاف سطح الکتریکی (ولتاژ)

۱۳۹۱/۶/۲۹  : تاريخ

  آشنایی با ترانسدیوسرها

ترانسدیوسرها یکی از انواع سنسورها هستند که اهمیت بالایی در پروسه های صنعتی را می توان به راحتی با فرض نداشتن حواس پنجگانه در انسان تصویر کرد، آیا این انسان قادر به برقرای ارتباط با دنیای خارج است؟

۱۳۹۱/۶/۲۰  : تاريخ

  مبدل ولتاژ به جریان و ولتاژ

مبدل ولتاژ به جریان و ولتاژ (ترانسدیوسر ولتاژ به جریان و ولتاژ) سری مبدل های KTVIXXH یک مبدل ارزان قیمت ولتاژ به جریان،که بصورت In-head و با تغذیه 24VDC ، قابل نصب می باشد. استفاده از قطعات SMD دقیق و دقت در طراحی باعث گشته تا خطای دستگاه به کمتر از 0.1% کاهش یابد

۱۳۹۱/۶/۲۰  : تاريخ

  ترانسدیوسر چیست؟

ترانسدیوسرها یا مبدلهای صنعتی برای تبدیل کمیت های مختلف آنالوگ و دما به سیگنال های استاندارد ولتاژ و جریان و همچنین برای ایزولاسیون سیگنال ها مورد استفاده قرار میگیرند.

۱۳۹۱/۶/۲۰  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018