مجله برق و فناوری بهروز

  آمپر متر چیست؟

ما نمی‌توانیم الکترونها یا پروتونها را دیده یا لمس کنیم. به همین دلیل نمی‌توانیم آنها را بشماریم. در نتیجه به ابزاری احتیاج داریم تا بتوانیم آنها را بشماریم.

۱۳۹۱/۶/۱۵  : تاريخ

  زمان واقعی كاليبراسيون تجهيزات اندازه گيری

عليرغم اهميت فراوان و روزافزون موضو ع كنترل وسايل پايش و اندازه گيری (كاليبراسيون) در صنايع مختلف به ويژه صنعت برق ...

۱۳۹۱/۶/۱۵  : تاريخ

  چگونگی تست سیستم های زمین

اندازه گيری مقاومت شبکه زمين اعم از يک چاه يا ميله ارت تا يک شبکه ارت بزرگتر را نبايستی ساده انگاشت و بیشتر روی روشهای مرسوم قدیمی و اکثرا توام با اشتباه پافشاری نمود.

۱۳۹۱/۶/۱۵  : تاريخ

  آشنایی با رطوبت سنج ها

معمولي‌ترين دستگاهي است كه از دو دماسنج دقيق جيوه‌اي تشكيل شده است. دور مخزن يكي از دماسنجها لاية نازك موسلين (Muslin) پيچيده شده كه به آن دماسنج مرطوب گفته مي‌شود و در هنگام كار دستگاه با يستي هميشه مرطوب بماند.

۱۳۹۱/۶/۱۵  : تاريخ

  طرز کار میگر

وسیله ای است برای اندازه گیری مقاومت های بسیار بزرگ ( از نظر مقدار مقاومت الکتریکی) معمولاً 5000 مگا اهم مانند مقاومت عایقی کابلهای قدرت و کنترل عایقی کابل در موارد اتصال زمین و غیره...

۱۳۹۱/۶/۱۵  : تاريخ

  انواع فیوز ها

فیوزها، در کلیه تاسیسات الکتریکی برای جلوگیری از صدمه دیدن و معیوب شدن وسایل و نیز برای قطع کردن دستگاه های معیوب از شبکه که بر اثر عوامل مختلف از قبیل نقصان عایق بندی، ضعف استقامت الکتریکی یا مکانیکی و ازدیاد بیش از حد جریان مجاز وسایل حفاظتی، بکار می رود.

۱۳۹۱/۶/۱۵  : تاريخ

  آشنائی با مولتی مترهای دیجیتال

دستگاه های اندازه گیری دیجیتالی مقادیر اندازه گیری شده را به صورت رقم یا ارقام روی صفحه نمایش (Display) نشان می‌دهند...

۱۳۹۱/۶/۱۵  : تاريخ

  آشنایی با مولتی متر

كسانی كه همیشه با برق و كارهای برقی سروكار دارند باید بتواند مقدار ولتاژ ، آمپراژ و اهم مدارها را اندازه گیری نمایند . لذا از وسیله ای بنام آوامتر یا مولتی متر استفاده می نمایند

۱۳۹۱/۶/۱۵  : تاريخ

  آشنایی با ولت مترها و وات مترها

در واقع ولت متر ها مشابه آمپرمترها هستند با اين تفاوت که بجای نسبت تبديل جريان بايد نسبت تبديل ولتاژی را مشخص کرد.واتمترها و وارمترها هم از ديگر وسايل اندازه گيری هستند که به ترتيب توان اکتيو و رِاکتيو را اندازه گيری می کنند.

۱۳۹۱/۶/۱۵  : تاريخ

  مهندسی برق

محور اصلی فعاليت هاي مهندسی برق، تبديل يك سيگنال به سيگنال ديگر است. كه البته اين سيگنال ممكن است شكل موج ولتاژ يا شكل موج جريان و يا تركيب ديجيتالی يك بخش از اطلاعات باشد.

۱۳۹۰/۱۱/۱  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018