مجله برق و فناوری بهروز

  کاربرد پاورآنالایزرها و هارمونیک چیست؟

با توجه به پیشرفت برق آسا صنعت برق پاورآنالایزرها و هارمونیک آنالایزر ها نقش بسیار مهمی را جهت تست ها و بازرسی های دوره ای از پست های برق و شبکه های الکتریکی فشار ضعیف و متوسط ایفا می‌کنند.

۱۳۹۱/۶/۱۸  : تاريخ

  تعریف اسیلوسکوپ و اجزای آن

نوسان‌نما یا اسیلوسکوپ (به انگلیسی: Oscilloscope) دستگاهی الکترونیکی است که امکان مشاهده ولتاژ را فراهم می‌کند. غالباً مقدار ولتاژ به صورت نموداری دوبعدی نمایش داده می‌شود که محور افقی زمان و محور عمودی آن ولتاژ است.

۱۳۹۱/۶/۱۸  : تاريخ

  ضخامت سنج های ماوراء صوت

ضخامت سنج های ماوراء صوت ( Ultrasonic ) برای اندازه گیری ضخامت مواد از یك سمت آنها، استفاده می شوند. اولین ضخامت سنج تجاری، از اصول كاری ردیاب های صوتی ( Sonar ) پیروی می كرد ، كه در سال 1940 معرفی شد .

۱۳۹۱/۶/۱۸  : تاريخ

  اندازه گيری ضخامت پوشش های دوگانه

كي از موضوعات مورد توجه در كنترل كيفيت پوشش های دوگانه بويژه در پوشش های آلي اندازه گيری ضخامت پوشش می باشد. ابزارآلات قابل حمل (دستي)و جديدی برای اين منظور طراحی و عرضه شده است.

۱۳۹۱/۶/۱۸  : تاريخ

  نیروی برق یکی از اصلی ترین منابع انرژی

نیروی برق بعنوان یکی از اصلی ترین منابع انرژی مورد مصرف بشر، از جایگاه ویژه ای برخوردار است. با توجه به هزینه های هنگفت تولید و انتقال این نوع از انرژی با کیفیت مطلوب می بایست درجهت اصلاح و بهبود کیفی و کمی شبکه های توزیع آن قدم برداشت.

۱۳۹۱/۶/۱۸  : تاريخ

  نورسنج چیست؟

نورسنج از سه جزء اساسی تشكیل شده است كه عبارتست از دریافت كننده ، پردازشگر و نمایشگر.

۱۳۹۱/۶/۱۸  : تاريخ

  روش های سختی سنجی فلزات

صنعت سختی سنجی که امروزه گستره ی وسیعی دارد، نقش مهمی در عملیات مکانیکی و متالورژی ایفا می کند زیرا همانطور که می دانیم امروزه در صنعت فلزات این دستگاهها نقش تعیین کننده ای دارند.

۱۳۹۱/۶/۱۶  : تاريخ

  مقاله ی مدار رطوبت سنج

سنسور رطوبتی NH-02 محصول Figaro، از یک سنسور رطوبت سنج ظرفیتی (یعنی Zs) تشکل شده است که با یک ترمیستور (یعنی Zt) سری شده است، و در صفحه ­ای آلومینیومی قرار دارند. پارامترهای ترمیستور طوری هستند که رابطه حرارتی عایق به کار رفته در سنسور، تقریباً به طور کامل جبران شود.

۱۳۹۱/۶/۱۶  : تاريخ

  پارامترهای اندازه گیری رطوبت

میزان بخار آب در هوا را به رطوبت میشناسیم . این پارامتر در مواقع بسیار برای پروسس های صنعتی پر اهمیت میگردد و اندازه گیری میزان دقیق آن با اهمیت است .

۱۳۹۱/۶/۱۶  : تاريخ

  ارت چیست؟

بطور کلی جهت اجرای ارت و سیستم حفاظتی دو روش کلی وجود دارد که ضمن بیان آن ها، موارد استفاده و تجهیزات مورد نیاز هر روش و نحوه اجرای هر یک بیان می‌گردد.

۱۳۹۱/۶/۱۵  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018