مجله برق و فناوری بهروز

  اندازه گیر تشعشعی دما پیرومتر Pyrometer

در مواردی که تماس اندازه گیر دما با پروسه امکان پذیر نیست مثلا هنگامی که پروسه متحرک است و یا دمای آن بسیار بالاست به گونه ای که هرگونه تماس موجب ذوب شدن و خرابی اندازه گیر دما میشود و یا هنگامی که پروسه دارای مواد مخرب و زیانبار است .

۱۳۹۲/۷/۱  : تاريخ

  آشنایی مختصر با مولتی متر دیجیتالی یونی تی UNI-T

دستگاه های اندازه گیری دیجیتالی مقادیر اندازه گیری شده را به صورت رقم یا ارقام روی صفحه نمایش (Display) نشان می‌دهند و معمولا واحد کمیت اندازه گیری شده مانند ولت، آمپر، میلی آمپر، درجه سانتیگراد و غیره را نیز به طریق مناسبی نمایش می‌دهند. از جمله دستگاه های اندازه گیری می‌توان به ولت متر، دورشمارها، حرارت سنج و مولتی متر اشاره نمود.

۱۳۹۲/۶/۳۱  : تاريخ

  خصوصيات وسايل و تجهيزات نقشه برداری زير زمين

اين وسايل بايد سبك، كم حجم، دقيق، دارای نور داخلی، امكان سانتراژ از ايستگاه سقفی، ساده و مقاوم در برابر رطوبت، تغييرات ها، گرد و غبار و ضربه باشند.

۱۳۹۲/۶/۳۰  : تاريخ

  چرا ارتعاش در ماشین آلات و تجهیزات دوار وجود دارد؟

به طور کلی دو نوع نیروی استاتیکی و دینامیکی در ماشین آلات وجود دارد. نیروهای ارتعاش زا از نوع نیروهای دینامیکی هستند که بر اثر وجود کاستی هایی در ماشین ایجاد می شوند. برخی از زمینه های بروز کاستی (اختلاف از حالت ایده آل) عبارتند از

۱۳۹۲/۶/۲۸  : تاريخ

  آشنایی با تست مایعات نافذ

از این روش می توان برای یافتن عیوب سطحی و یا نزدیک به سطح در قطعات فرومغناطیسی استفاده نمود. در این تکنیک تمام یا بخشی از قطعه مغناطیس شده و فلوی مغناطیسی از داخل قطعه عبور داده می شود. هر گاه عیبی در سطح یا نزدیکی سطح قطعه وجود داشته باشد باعث نشت فلوی مغناطیسی در قطعه می گردد و نتیجتا باعث به وجود آمدن دو قطب S,N می گردد.

۱۳۹۲/۶/۲۷  : تاريخ

  بازرسی جریان گردابی

در روش های بازرسی الکتریکی بر القاء جریانهای گردابی و یا اثرات مغناطیسی در قطعات و مواد تحت آزمایش و تعیین ماهیت و شرایط قطعه از روی تأثیر قطعه از روی تأثیرات ناشی از القاء مبتنی میباشد.

۱۳۹۲/۶/۲۵  : تاريخ

  ترموگرافی چیست؟

آنالیز ترموگرافی که به نامهای گرما نگاری، ترموویژن و تصویر برداری حرارتی نیز شناخته می شود، تکنیک مهمی است که دامنه کاربردهای آن بسیار گسترده و فراتر از بحث مراقبت وضعیت (CM) تجهیزات و ماشین آلات است.

۱۳۹۲/۶/۲۳  : تاريخ

  کدورت چیست؟

کدورت شاخصی است که میزان شفافیت آب را مشخص می کند. و به عنوان یک خاصیت ظاهری آب محسوب می گردد...

۱۳۹۲/۶/۲۱  : تاريخ

  نقش آلاینده های شیمیایی هوا

آلاینده‌ها بر حسب ترکیب شیمیایی‌شان به دو گروه آلی و معدنی تقسیم می‌شوند. ترکیبات آلی حاوی کربن و هیدروژن هستند.

۱۳۹۲/۶/۱۸  : تاريخ

  سنجش میزان DO

اکسیژن محلول در آب مورد نیاز موجوداتی است که در آب زندگی می کنند . میزان انحلال اکسیژن در آب تابعی از دما، میزان کلرور در آب و فشار جزئی است.

۱۳۹۲/۶/۱۲  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018