مجله برق و فناوری بهروز

  ژيروسكوپ

ژیروسکوپ (جایرو)،عضو اصلی سامانه های هدایت اینرسی است که برای اندازه گیری مقدار و سرعت دوران و ایجاد محور های مختصات مرجع در وسایل نقلیه هوایی،فضایی و دریایی (مانند هواپیما،موشک،ماهواره،فضاپیما،کشتی و زیردریایی)استفاده می شود.با استفاده از این وسیله میتوان جهت یا محورهای ثابتی را برای وسیله نقلیه تعریف کرد که هرگونه حرکت زاویه ای وسیله نقلیه نسبت به محورهای آن سنجیده شود.در این مقاله،ضمن معرفی ژیروسکوپ،انواع آن مورد بررسی قرار گرفته و به اختصار درباره هر یک توضیحاتی ارایه میشود.

۱۳۹۲/۴/۲۲  : تاريخ

  بازرسی جوش

سازه های جوش داده شده نظیر سایر قطعات مهندسی به بازرسی در مراحل مختلف وساخت و همینطور در خاتمه ساخت نیاز دارند . بازرسی جوش می تواند از انجام كار طبق دستورالعمل های توافق شده، به كارفرما اطمینان دهد. برای حصول اطمینان از مرغوبیت جوش و مطابقت آن با نیازمندیهای طرح باید كلیه عوامل موثر در جوشكاری در مراحل مختلف اجرا مورد بررسی قرار گیرد.

۱۳۹۲/۴/۲۰  : تاريخ

  دستگاه اندازه گيری شدت نور

واحد سنجش روشنایی بر حسب لوکس است . هر لوکس ميزان روشنایی یک متر مربع از سطحی است که شدت نوری برابر یک لومن بر آن تابيده شود به صورت تجربه می توان گفت که روشنایی یک لوکس ميزان نوری است که از یک شمع در فاصلۀ یک متری دیده می شود

۱۳۹۲/۴/۱۹  : تاريخ

  آزمایشهای غیر مخرب NDT مایعات نافذ

ترکهای سطحی و منافذی که با چشم عادی قابل رویت نمی باشند بوسیله آزمون مایع نافذ شناسایی میشوند.این روش در شناسایی منافذ جوش کاربرد فراوانی دارد .قابل ذکر است که فولادهای آستنیتیک و فلزات غیر آهنی که از روش ذرات مغناطیسی (MT) نمیتوان آنها را تست نمود از روش مایع نافذ ارزیابی میشوند.

۱۳۹۲/۴/۱۸  : تاريخ

  تست های غیر مخرب NDT

از این روش می توان برای یافتن عیوب سطحی و یا نزدیک به سطح در قطعات فرومغناطیسی استفاده نمود. در این تکنیک تمام یا بخشی از قطعه مغناطیس شده و فلوی مغناطیسی از داخل قطعه عبور داده می شود. هر گاه عیبی در سطح یا نزدیکی سطح قطعه وجود داشته باشد باعث نشت فلوی مغناطیسی در قطعه می گردد و نتیجتا باعث به وجود آمدن دو قطب S,N می گردد.

۱۳۹۲/۴/۱۷  : تاريخ

  آموزش استفاده از میگر

برای اندازه گیری چنین مقاومت هایی معمولاً به ولتاژ زیاد نیاز است. در بعضی از این نوع دستگاه ها، ولتاژ اندازه گیری به 10kv نیز می رسد ولتاژ معمول این نوع دستگاه های اندازه گیری، بین 100 ولت تا 10 کیلو ولت است.

۱۳۹۲/۴/۱۶  : تاريخ

  اساس اندازه گیری فلومترهای الکترومغناطیسی

اساس اندازه گيری فلومترهاي الكترومغناطيسی بر طبق قانون فارادی در مورد القاء مغناطیسی مي باشد . در صورت اتصال برق به يك سيم پيچ ،يك ميدان مغناطيسی در اطراف آن ایجاد می گردد.

۱۳۹۲/۴/۱۵  : تاريخ

  دستگاه آوومتر دیجیتال

دستگاه های اندازه گیری دیجیتالی مقادیر اندازه گیری شده را به صورت رقم یا ارقام روی صفحه نمایش (Display) نشان می‌دهند و معمولا واحد کمیت اندازه گیری شده مانند ولت، آمپر، میلی آمپر، درجه سانتیگراد و غیره را نیز به طریق مناسبی نمایش می‌دهند.

۱۳۹۲/۴/۱۲  : تاريخ

  الكترونيك كاربردی

عنوان كتاب: الكترونيك كاربردی بخش دوم

۱۳۹۲/۴/۱۱  : تاريخ

  الكترونيك كاربردی

عنوان كتاب : الكترونيك كاربردی بخش اول

۱۳۹۲/۴/۱۱  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018