مجله برق و فناوری بهروز

  روش صحیح کلرسنجی آب

منظور آبهایی است که عوامل فیزیکی، شیمیایی، بیولوژیکی و رادیونوکلوئیدی در حدی باشد که مصرف آن جهت آشامیدن عارضه سوئی در کوتاه مدت یا دراز مدت در انسان ایجاد نکند.

۱۳۹۲/۶/۶  : تاريخ

  قوانین و دستور العمل های نظارت بهداشتی طیور

کلیه گله های طیور پرورشی باید ظرف مدت 48 ساعت قبل از بارگیری توسط دکتر دامپزشک مسئول فنی بهداشتی مرغداری و یا کارشناسان اداره دامپزشکی محل، مورد معاینه درمانگاهی قرار گرفته و نسبت به صدور گواهی بهداشتی جهت حمل به کشتارگاه (‌با اعتبار حداکثر 5 روز) اقدام شود.

۱۳۹۲/۶/۶  : تاريخ

  ترموگرافی

جهت مشخص كردن و آناليز حرارتي نابهنجاری ها براي انجام درست CM ماشين ها استفاده می شود ترموگرافی مادون قرمز (IRT)، دوربین ترموویژن بر اساس اندازه گيری توزيع انرژی حرارتی تشعشعی نشرشده از سطح هدف و تبديل آن به نقشه دمای سطحی يا ترموگرام است.

۱۳۹۲/۶/۶  : تاريخ

  اندازه گیری میزان CO2

دی‌اکسید ‌کربن در محلول های آبی به صورت آزاد یا به شکل یون های کربناتی یا بی‌کربناتی وجود دارد. وجود این گاز در آب می‌تواند ناشی از حل شدن موجود در هوا و یا تجزیه مواد آلی موجود در آب باشد

۱۳۹۲/۶/۳  : تاريخ

  دستگاه اسپکترو فتو متری چیست؟

اندازه گیری جذب تابش های فرا بنفش و مرئی راه مناسبی را برای تجزیه تعداد بی شماری از گونه های آلی و معدنی فراهم می آورد.

۱۳۹۲/۵/۳۰  : تاريخ

  بازرسی جریان گردابی و عوامل موثر بر آن

در روش های بازرسی الکتریکی بر القاء جریان های گردابی و یا اثرات مغناطیسی در قطعات و مواد تحت آزمایش و تعیین ماهیت و شرایط قطعه از روی تأثیر قطعه از روی تأثیرات ناشی از القاء مبتنی می باشد.

۱۳۹۲/۵/۲۴  : تاريخ

  معرفی سیستم ها و تجهیزات مربوط به کنترل رطوبت در یک پروسه صنعتی

بطور کلی میزان بخار آب در هوا به نام رطوبت شناخته می شود. این پارامتر در مواقع بسیار برای پروسه های صنعتی پر اهمیت میگردد و اندازه گیری میزان دقیق رطوبت احتیاج به دانش و تجهیزاتی دارد که ...

۱۳۹۲/۴/۳۰  : تاريخ

  آشنایی با ترانسمیتر و ترانسدیوسر

آشنایی با ترانسمیتر و ترانسدیوسر سنسورها و ترانسمیترها اجزای یک پروسه صنعتی هستند که کاربردهای فراوانی در پروسه های متنوع دارند.

۱۳۹۲/۴/۲۹  : تاريخ

  بازرسی جوش 2

بازرس جوش ممكن است با كارخانجات متعدد ساخت و كارگاه های متعددی سرو كار داشته باشد كه بایستی در همه موارد ساعات كار و مقررات كاری و سازمان های مربوطه را رعایت نماید.

۱۳۹۲/۴/۲۴  : تاريخ

  هویه هوای گرم (هیتر)

هویه هوای گرم که به نام هیتر معروف است. این وسیله برای برداشتن انواع آسی های BGY و BGA و مقاومت خازن ها و سلف و تعویض انواع قطعات SMDو حرارت دادن و رفع قلع موردگی (سردی لحیم)و .....بکار می رود.

۱۳۹۲/۴/۲۳  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018