مجله برق و فناوری بهروز

  بهداشت و ایمنی زیستگاه HSE

بطور كلي يك مدار برق 110 يا 220 ولت داراي سه رشته سيم است كه عبارتند از سيم فاز ، سيم نول و سيم اتصال به زمين

۱۳۹۲/۱۰/۳  : تاريخ

  اهمتر و طرز کار آن

اندازه گیری مقدار مقاومت،مقدار ولتاژمتناوب، مقدار ولتاژ مستقیم و مقدار جریان می باشد و به آن اندازه گیر چند حالته یا مولتی متر می گویند.

۱۳۹۲/۹/۳۰  : تاريخ

  چگونگی تست و اندازه گیری چاه ارت

ارت سنج یا همان دستگاه تست مقاومت زمین شبیه میگر برای اندازه گیری مقاومت طراحی گردیده با این تفاوت که مقاومت زمین بسیار کمتر از عایق های معمول می باشد.

۱۳۹۲/۹/۳۰  : تاريخ

  انواع شیرهای صنعتی

انواع مختلف شیرها به شیرهای صنعتی عموما به سه دسته شیرهای دستی، شیرهای خودکار هوایی، شیرهای خودكار برقی تقسیم می شوند.

۱۳۹۲/۹/۲۴  : تاريخ

  تست ذرات مغناطیسی (MT)

تست ذرات مغناطیسی (MT) یکی از روش های NDT جهت تشخیص ترک و دیگر ناپیوستگی های سطحی و زیر سطحی در مواد فرومغناطیس میباشد. در این روش حداکثر حساسیت تست در سطح قطعات بوده و با افزایش عمق عیوب به مراتب از حساسیت تست کاسته می شود.

۱۳۹۲/۹/۱۷  : تاريخ

  پایش وضعیت

مقدمه ای بر آنالیز کارآیی و کاربرد آن برای پایش وضعیت

۱۳۹۲/۹/۱۴  : تاريخ

  آلتراسونیک و کاربردهای آن

مهندسی آلتراسونیک عبارت است از کاربرد امواج مکانیکی- صوتی با فرکانسی بالاتر از حد شنوایی انسان. شنوایی انسان در محدوده فرکانس 10dHz الی 20dKHz می باشد. امروزه از لغت مگاسونیک برای امواج با محدوده فرکانسی بالاتر از 1000dKHz استفاده می شود.

۱۳۹۲/۸/۱۴  : تاريخ

  کروماتوگرافی گاز

كروماتوگرافی گازی يک روش فيزيکي است که براي جداسازی، شناسايی و اندازه‌گيری اجزای فرار به کار می رود. به عنوان مثال جدا کردن بنزن (نقطه جوش 1/80) از سيلکوهگزان (نقطه جوش 8/80) بوسيله تقطير جزء به جزء غير ممکن است. در صورتی که آن ها را در چند دقيقه مي‌توان به کمک کروماتوگرافی گازی جدا نمود و شناسايي کرد.

۱۳۹۲/۸/۱۲  : تاريخ

  تئوری و تعاريف مغناطیسم

از این روش میتوان برای یافتن عیوب سطحی و یا نزدیک به سطح در قطعات فرومغناطیسی استفاده نمود. در این تکنیک، تمام یا بخشی از قطعه، مغناطیس شده و شار مغناطیسی از داخل قطعه عبور داده می شود.

۱۳۹۲/۸/۹  : تاريخ

  آزمون های غیر مخرب

آزمون‌های غیرمخرب به مجموعه‌ای از روش‌های ارزیابی و تعیین خواص دستگاه‌ها و قطعات ساخته شده گفته می‌شود که هیچ‌گونه آسیب یا تغییری در سامانه ایجاد نکنند.

۱۳۹۲/۸/۱  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018